mandag 14. desember 2009

Ting 19 Virtuelle verder



Mitt namn er Ildikona Leissa. Valt å bli dame i denne runden. Gått og lurt på korleis det er. Har fiksa litt på munnen og auga, utan speil. Må gjere skuldrene meir feminine etter kvart, då blir eg riktig lekker. Traff Kathy, som også var ny, men dette var jo Help Island. Vi ville til Berlin og fann ei tavle som kunne hjelpe oss. Fekk problem med Teleport. Vi kom oss ikkje vekk frå Help Island og flaug rundt saman i staden. Det var hennar sin idé for å kome vekk frå ein pågåande spanjol. Her i Second Life er det sjølvsagt mykje å utforske. Kjempegøy.

Etter tips på Norgesbiblioteket i Second Life bestilte eg boka Lek eller alvor : online spill og virtuelle verdener - på 2010-budsjettet:) til folkets bibliotek i Haram:
http://virtueltbibliotek.wordpress.com/2009/11/03/lansering-av-ny-bok-om-onlinespill-og-virtuelle-verdener/

Vegen derfrå til Norgesuniversitet er kort. Aldri hørt om det. Ikkje så overraskande med den usosiale velkomsten ein får:
http://norgesuniversitetet.no/usortert/norges-forste-virtuelle-campus

Vi har ikkje katt, så kjøpte ikkje World of Warcraft, men det ser bra ut. Har vore bort i noko liknande online med sønnen for ein del år tilbake.

1 kommentar:

  1. Jeg for min del kjenner at jeg blir litt utmattet bare av å lese om WoW på Wikipedia, not my cup of tea dette her...

    Borghild

    SvarSlett