fredag 30. oktober 2009

Ting IV Direkte kommunikasjon

Det er 9 år sida (og berre då) eg chatta i eit forum som heiter My Language Exchange, der du saman forklarer og lærer bort ditt språk og får lære andre sine. Det var enklare då.
Har teke imot og sendt ut invitasjonar på MSN, og fått ein overraskande invit frå nokon i nabolaget også. Akkurat då eg trudde alle i biblioteknettverket hadde lagt seg, dukka Laila sitt muntert ansikt opp og vi blei enige om det meste:) Meir moro blir det når vi er fleire, men det må nesten avtalast på førehand. Eg er på dcb23t@gmail.com .
Har snekra ein ID på passport.net og har pynta litt på Live-profilen for å halde kontroll på kven eg eigentleg er.
Ser for meg at dette kan vere nyttig i ein dialog med brukarane som er interessert, men ein kan ikkje legge frå seg annet arbeid, med mindre det ligg føre friske midlar....
Har ikkje gjort anna enn å sjå på meebo.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar